Arama Sonuçları

  • Kullanarak 3Ds Max İle Motionbuilder - Bölüm 1 - Genel Bakış

    Bir masa hareketi oluşturucu güçlü bir uzmanlaşmak karakter animasyon aracı Hareket oluşturucu karakter animasyonu hakkında tüm daha fazla bir şey hiçbir modelleme foto-gerçekçi render var ya da herhangi bir Gelişmiş tekstüre araçları o kadar uzmanlaşmış çünkü bir merkezi hub olarak kullanılmak üzere içindir canlandıran mankenler başka üç uygulama yarattı Böyle bir 3ds Max veya Maya fikri bu...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Yeniden Adlandır Nesneleri Aracını Kullanarak

    Rename seferde bir çok sayıda nesne emin yardımcı nesneleri Bu da jenerik isimleri ile açık var, özellikle kullanışlı olabilir Başlangıçta uygun isim unuttum Bu aynı zamanda ayna nesnelerle yararlıdır Bu ceket sağ bacak ile uygun adlandırılmış dört uzuvları oluşur sağ Bu Autodesk MotionBuilder adlandırma izler önek yazma-up bacak sağ bacak sağ ayak ve istismar hakkı tüm bacak karakteri sol...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Hizala Aracını Kullanarak

    Çizgi aracı iki pozisyon dönüşünü ve ölçek maç sağlar Belirtilen kriterler büyük parça Sadece Sri nesne gibi nesnelere yalan gerektiğinde ilk önce bakmak Size hattı kullanarak erkeklerin varsayılan 3ds max hedef nesne üzerinde tıklayın Her üç yönde büyük iki arazi için çalışır XY ve Z. referans olarak kendi eksen noktasını kullanarak Bu durumda dönme noktaları yapı blokları olmak için ne var...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Snap Araçlarını Kullanma

    Dönüşümler ile çalışırken çırpıda araçları size daha fazla doğruluk verir onların hareket aracıyla en etkin Onlar döndürün ile kullanılabilir ve aynı zamanda varsayılan ölçek olmasına rağmen vardır Hareket çırpıda modu arasında geçiş yapmak için anahtar döndürme açısı tutacından s beş derecelik artışlarla döndürmek sağlar nesneleri Varsayılan kısayol tuşu açı çırpıda geçiş yapmak için Ölçek ...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Proje Klasörü Oluşturma/ayarı

    Bir proje üzerinde ilk şey çalışmaya başladığınızda bunu proje klasörünü yapmak Bu şekilde düzenlenir projeye atfedilen tüm dosyaları sorunları Eğer kendi başına ilk kez proje klasör varsayılan için 3ds max açtığınızda Klasör etiketli 3ds Max veya 3ds Max Design Farklı yerlerde proje klasörüne klasör özgü olduğunu söyledi başladığı dizin yapısı Belirli bir proje için gerekli çalışır kendi kl...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Özel Kullanıcı Arabirimi Şalter Kullanarak

    Tüm şalter hızla yanlış bir program değiştirmenizi sağlar eğer özel bir sakıncası ABD için bize tutar çalışmak size özelleştirilmiş bir menüden diyaloğu erişin yapıyoruz sözleşmeler bir program iki seçenek grubu için başlangıç ​​ayarlarına düşmesi Örneğin tasarlanmış olmalıdır tasarım görselleştirme sanatçısı oldu sıfırlamak içindir onun Malzeme tanımları varsayılan tasarım malzeme türü koyu...

Toplam 6

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

RASTGELE YAZARLAR

  • geraldnonado

    3 Temmuz 2013
  • YouplusmeVEV

    4 EYLÜL 2014
  • National Geo

    7 Mayıs 2006
  • graham025

    25 NİSAN 2006
  • RocketJump

    22 ŞUBAT 2006
  • Migs351

    3 HAZİRAN 2007

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?