Arama Sonuçları

  • 13 EYLÜL 2013

    Yapma-İn Kanal Römork - Bölüm 1 - Sahne Ayarlama

    Bu eğitimde Bu kasabada her film öncesinde film fragmanı nasıl öğrenir oluşturulan olsa aynı eşek kullanarak olmayacak ziyade sıfırdan başlayarak böylece görünüyor basit üzerinde çalışmak için izin hangi hep bu ilk filmde öğrenmeyi daha kolay hale kurmak temel sahneye bunları kullanmak ve daha sonra ayrıntılar üzerinde çalışmaya devam sonradan 3ds max sıfırlamak başlar kurmak biriminde sis...

  • 13 EYLÜL 2013

    Yapma-İn Kanal Römork - Bölüm 2 - Oku Hareketlendirme

    Son film sahnede çalışmaya devam Eğer yakalamak gerekirse esnek adlı sahne eğlenceli açıldı Arrowhead max yapılan Yolu ve izler hatayı oluşturmanız gerekir görünüşte su yüzeyi Rickles oluşturur top az bir kutu oluşturarak Aero başlangıç ​​oluşturmak için hakkında bunu yapmak 0.05 metre uzunluğunda 0,6 metre ile Eğer ince ayar yapabilirsiniz yüksekliği 000.0 15 metre bu ayarlamalar sonra et...

  • 13 EYLÜL 2013

    Yapma-Of Kanal Römork - Bölüm 3 - Ripples Oluşturma

    Sahnede üzerinde çalışmaya devam etmek veya esnek adlı dosyayı açmak dalgaların son filmin bıraktığı devam etmek max damla Bu bölüm 3 film Flex kullanarak dalgalanma efekti oluşturmak Flex modify dalgalanma etkisi yaratmak için dinamik bir simülasyon kullanır niteleyici Bir söylemek daha doğru kurmak kolay bayan El dalgalanma değiştirici kullanarak dalgalanma etkilerini animasyon Ya inandırı...

  • 13 EYLÜL 2013

    Yapma-Malzemelerin Kanal Römork - Bölüm 4 - Ekleme

    Sahnede çalışmaya devam sahne esnek malzemeler köpek Max açıldı Yakalamak gerekiyorsa Flex kullanıyorsanız doc Maxime nedir yıl şansını klasörü çalışıyoruz vardır kayıt için kullanılan sistemden farklı bu film Bu muhtemelen uygun önbellek dosyası yeniden yüklemeniz gerekir anlamı deniz ile birlikte indirilen sadece su yüzeyine seçin ve tıklayın pointcast değiştirici yük düğmesini tıklatın ...

  • 13 EYLÜL 2013

    Yapma-İn Kanal Römork - Bölüm 7 - Konektörler Hareketlendirme

    Yerinde teklifleri ile Eğer yakalamak gerekirse bir düşman onları bağlamak çizgiler oluşturmak biliyorum CNAME kullanır Bu eğitim için esnek bağlantı elemanları üst maxi indir Eğer dalgaların pointcast emin olun yeniden Bu animasyon modifiye düşman hatları ile ilişkili deneyin köşeler Bunu başarmak çeşitli yolları üç olası yaklaşımları öğrenir vardır hat köşe hareketlendirmek için en kolay...

  • 13 EYLÜL 2013

    Yapma-İn Kanal Römork - Bölüm 8 - Uyanır Hareketlendirme

    Bu son filmde, su tekneleri ve diğer su taşıtları neden olduğu gibi uyanır oluşturmak için, bir uyandırma yürürlüğe dalgalanma etkisi değiştirin. Kendi sahnede çalışmak veya dosyayı açabilirsiniz: Bu eğitim için indirilen flex_final.max. Ayrıca dalgalanmalar animasyon Nokta Önbellek dosyasını yükleyin. Gerçi uzun süre gerekmez. Ok, onun yolunu ve çarpışma nesnesi olarak görür küre seçin ve bunl...

  • Uv Unwrapping - Bölüm 2 - Mimari Modeli

    Bu filmde sizi rauch modele üzerinde rampa kullanmayı öğrenmek Genel olarak size bitki veya fas modeli temelde zorunda yaklaşımlar Varolan bitmap uyacak üç d_ modeli kakışıyor ya ya da onurlu bir model ilk u_v_ dörtte düzeni kaydetmek ve olabildiğince bu yüzden uygulamayı boya ihraç yeni bir kitap oluşturmak her iki yönde ince ve hangisini tercih projeniz büyük ölçüde bağlıdır Her iki yönt...

  • Uv Unwrapping - Bölüm 5 - Teknik Modeli

    Mimari harikası yolu üzerinde şimdi o teknik modeline araba dikkatinizi çevirmek Eğer yakalamak gerekirse o araba nokta max unwrapping u_v_ adlı dosya Ana gövdenin, gelincik yapılan aramayı tekerlekler birbirinden örnekleri sadece Wong unwrap gerekir Sori vardır Eğer vücut ile başlar her zaman olduğu gibi resmen amaçlı olmak veya genel dokuma sizin için referans bir çok ihtiyacı Resimler ...

  • Uv Unwrapping - Bölüm 8 - Organik Modeli

    Şimdi organik yerel dinozora dikkatinizi açmak için zamanı iş akışı benzer oluşturmak için bir giriş seviyesi çalışmak anlam başlar Uygun sahneler rota mermer üzerinde anlaşma gibi kullanım araçları o andan itibaren ve rahat Eğer kabuğu ve rahatla gibi araçlara ihtiyaç duyar inorganik modelin düzgün vücutlu doğası göz önüne alındığında Çok düz ve düzgün maç sahnede çalışmaya devam Eğer gere...

  • Uv Unwrapping - Bölüm 10 - Bit Eşlem Şablonu

    Dinozor kafası sarılı artık ama yine de uygun bitmap gerek damalı desen değiştirmek Eğer referans olarak kullanmak şablon dışarı işlemek için u_v_ düzeni kullanacağız Bir photoshop resim veya sevdiğiniz boya uygulaması boya Bu filmde adobe photoshop kullanarak olacak ama ne öğrenmek üzereyiz potansiyel diğer ağrı yapılabilir komplikasyonlar yanı sıra dosyanızın üzerinde çalışmaya devam etme...

Toplam 35

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

İLGİLİ YAZILAR

RASTGELE YAZARLAR

  • Nightmare200

    14 Ocak 2007
  • sinumatic

    19 Aralık 2006
  • MobileTechRe

    6 HAZİRAN 2008
  • Charles Rena

    10 Kasım 2007
  • Google Chrom

    1 EYLÜL 2008
  • Drakinen

    1 EYLÜL 2008

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?