Arama Sonuçları

  • Benim Kırık/smashed İphone Koleksiyonu! (2015)

    Cir nedenle bu video yapmak istedim adamlar teknoloji batık nedir kadar ya da ben olmayan bir yapıyorum ben aslında bu muhtemelen ilk kez bir mola yaptı II beri arkadaş ol yok bir sene, belki bilmiyorum ve tabii hediye yanında ben yapmak istedim Bir kırık çizgi çökerttiğini iPhone veya akıllı telefon koleksiyonu şimdi aklı adamlar doksan dokuz oranında tutmak Ben var bütün bu telefonlar oldu...

  • 19 ŞUBAT 2014

    Anime Studio Tonları Akıllı Kemikleri İle Bağlama

    Bu ay üzerinde biz bitirmek o adamlar düşman stüdyo serisi taneleştirici vardır nasıl tonları bulmak yanı sıra akıllı telefonlar nerede uygulamak göstererek gerekli tamam şimdi biz yerde tüm gölgelendirme var onun karakterimizi boşa hareket edecek nasıl anlamaya ihtiyacımız var Biz ileriye dans eğer Orijinalini diyelim Çerçeve 6 Buraya gel iki tabaka ve Marley Ballmer tıklayarak Biz kemi...

  • 4 Aralık 2013

    Bir Kafa Dönüş Anime Studio Pro 9 Akıllı Kemikler İle Hareketlendirme

    Iyi ay üzerinde Bu eğitimde burada kaldıktan sonra hey guys ChaCha Biz akıllı telefonları kullanarak dönmüştü bir Kesintisiz oluşturmak için nasıl bir göz atın Düşman stüdyo Bu eğitimde bir kafa dönüş oluşturmak için nasıl bakıyor olacak düşmanları stüdyo basit bir karikatür tasarımı alacak ve sonra biz tasarım akıllı geçerli olacaktır karikatür kafa öne ama sonra karşı karşıya olacak akı...

  • 16 AĞUSTOS 2013

    Anime Studio 9.5 Öğretici: Boyama Ve Kemikleri Etiketleme

    Inc o tek düşman stüdyo en büyük berabere olduğunu söylemek güvenlidir Karakterlerinizi animasyon edememek telefon sistemi kuklalar olarak birçok kişi kullanan bir özelliktir Yazılımı kullanmak ve böylece 9,5 ile artık bazı yollar var olduğunu bilmek güzel Kemikleri organize etmek böyle küçük bir ek kolay henüz ben de büyük bir etki yapacak düşünüyorum Benim eserleri konusunda en az ben kes...

  • 26 EKİM 2012

    Karakter - Bölüm 2 - Ayak Hiyerarşik Bağlantılar Arma

    Yerinde yardımcıları ve IK hedefleriyle Eğer ben aralarında yedi ISH hiyerarşik bağlantılar oldu edebilirsiniz Katie gibi top seçerek başlayın ve o sekiz gol gibi ve o itiraz edeceğiz onları bağlantı merkezi küçük bu şekilde meydana helper sonunda onu yazarken olsun helper o Adından da anlaşılacağı gibi o dört etkisi peal Sonraki Bir hedefe gibi araç ipucu seçin ve daha büyük merkeze bağla...

  • 26 EKİM 2012

    Bölüm 3 - Ayak Özel Öznitelikler Karakter - Arma

    Yerinde Iraklı asker ve yardımcıları ile Şimdi özel eklemek için hazırız manipülasyon basitleştirmek niteliklerini Ayağın Son film animasyonu üzerinde basitleştirmek için bir ayak denetleyicisi eklendi Bir bütün olarak, bacak Ayak denetleyici bir animatör seçmek için kolay bir sahne nesnesidir Bu özel öznitelikleri için yer tutucu olarak kullanacağız neden Eğer arazi genel animasyon kontrol...

  • 26 EKİM 2012

    Karakter - Bölüm 4 - Ayak Reaksiyonlar Arma

    Özel nitelikleri yerinde artık Onlar şu anda sahnede üzerinde hiçbir etkisi yoktur nerede reaksiyonu kullanmak biliyorum müdür nokta yardımcıları değerlerine karşılık döndürmek ayak olması onların İlgili özel nitelikleri animasyon reaksiyon yöneticisini seçmek Başlamadan önce bu iletişim kutusunu açmak için Burada reaksiyon Yöneticisi iletişim konusunda dikkatli bir kelime Eğer 3ds bir sür...

  • 26 EKİM 2012

    Karakter - Bölüm 5 - Diz Döner Arma

    Neredeyse sol ile bitti gibi Bugüne kadar taşımak ve ayak denetleyicisi döndürebilirsiniz Birincil duygular çeşitli ve bunları özel bulmak için ekledik ikincil çeşitli kontrol niteliklerini dönmeler Ancak çoğunlukla görünür bazı durumlarda size topuk ya da ayak kullandığınızda katlanmış veya diz o yanıt vermiyor tam kontrol şekli döndürmek bile hareket çeşitli rotasyonlar ve animatörler y...

  • 26 EKİM 2012

    Karakter - Bölüm 6 - Omurga Denetimleri Arma

    Bu filmde Eğer kontrol nesneleri omurga işlemek için gibi davranmaya merkez şekiller inşa Ben cevap birçok yolu vardır İstediğin kadar olağan karmaşık bağlı bazı okuyucular IQ kullanmak olmak çözümler Diğerleri burada Nike çözücüleri tarafından kullanılması Aslında basit ama etkili FK kullanarak olacak oryantasyon kısıtlamaları çoğunlukla dayanıyor yaklaşım karakterler arasında merkezli bi...

  • 26 EKİM 2012

    Sınırlama Vs Karakter - Bölüm 7 - Bağlama Arma

    Hatırlayacağınız eğer Son filmde sen kıvılcım olur denetleyicileri bir dizi yarattı Hafızanızı tazelemek için talimatlar kıçını dondurmak için bu araştırma Çeşitli şekiller üzerinde dönüşümleri ve daha sonra ana vurmak için bu ince kontrolörleri bağlamak istendi kontrolör Bu potansiyel olarak önemli bir sorunu göstermek için bilerek yapıldığını size donma ilk dönüşümleri ise ve sonra size ...

Toplam 115

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

İLGİLİ YAZILAR

RASTGELE YAZARLAR

  • Floortile83

    16 Ocak 2010
  • kruno j

    6 Mayıs 2007
  • martin sherv

    7 EKİM 2011
  • HowtoDrawAnd

    24 EKİM 2010
  • TechSmartt

    29 Aralık 2010
  • FrankJavCee

    29 Kasım 2008

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?