Arama Sonuçları

  • 18 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Statik (10/13)

    Biz statik bakıyor gidiyoruz söyledi ve bu aslında çok basit kavram ama dizi çok ince onu terk sebebi Ben gerçekten istemiyorum çünkü ben güvenerek ettik alışkanlık haline almak için olduğunu kodunuz için statik bu yüzden daha sonra bu konuda biraz daha anlatacağım değil, en yeni bir dosya oluşturun ve bizim endeksinde gerektirir izin şimdi üzgünüm bu kadar kamu burada dosya ve bu sayede s...

  • 18 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): (11/13) Zincirleme Yöntemi

    Bu derste biz yöntemi zincirleme bakıyor olacağız hangi çok basit bir kavramdır ve bu gerçekten yapmak için çok yoktu programlama nesne yönelimli ama gerçekten ben ilk öğrenme iken beni karıştı bu yüzden ben burada bir sınıf foo var ve bu yüzden zaten dahil düşündüm ve ben sadece bir par değilim Onu tarafından önlü somut iki yöntem halkı gerektiren ve kamu fonksiyon otobüsü ve burada bu geri...

  • 18 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Bir Hesap Kurmak (12/13)

    Ben bir hesap makinesi oluştururken baktığınızda Bu temelde nasıl şeyler burada görebileceğiniz bir örnek uygulama olarak ve iş Sanırım sınıfa geç bir ana kampı var olduğumu hangi tan zinciri bu bizim neler yapabileceğini görmek çağrı anlamına gelir add gibi yöntemleri kullanarak daha ziyade ya biz aslında yaratırken bölmek çarpın çıkarma Ben izle biz çok yeni ne yapmak istediğinizi başlatm...

  • 18 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Özdevinimli (13/13)

    Eklemek için gereken tüm sınıfları veya arabirimleri uzun bir liste var olan projenize çünkü biraz sinir bozucu olabilir los cumple temelde o olmak bir hesap makinesi yarattı gerekli 6 farklı dosyaları gerekli olan ve biz tekrar ve tekrar tekrar kullanmak istiyorum demek Kopya n olurdu ki bu son derece kötü olması sevmek yapıştırmak hangi kendisinden uygulama bu isimlerin herhangi birini değ...

  • 17 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Giriş (1/13)

    Ne şimdi kadar öğrenme oldum dediğimiz kuvvetle muhtemel prosedürel programlama Eğer olabilmek için yapılması gereken bir sonraki adım İyi geliştirici yapmak nesneleri yeniden girilen programlama öğrenmek için Ayrıca artık afyon kullanmanın iki ana yararı vardır 00 P olarak da bilinir prosedürel programlama ve modüler bir yapı sağlar kuyu bir abt Fiat uygulaması yapar ve kolay varolan kodu ...

  • 17 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Sınıfları (2/13)

    Sayers burada ben iki değişken var bakın ve buraya sadece ismini yankılanan sekiz yaşında Böylece biz john sadece hücresi gibi yirmi yaşında alamadım muhtemelen overkill olacak burada bunu OP kullanmak Her iki gösteri amaçlı biz yine de yapacağız dedi Yapmamız gereken ilk şey yeni bir dosya oluşturmak olduğunu ve biz bu kişinin da PHP diyeceğiz ve burada içinde biz sınıf bildirmek için gidi...

  • 17 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Kurucular (3/13)

    Son bölümünde biz bakarak gidiyoruz şimdi ne bu yarattı inşa edilmiştir onları yığını açıklayan bir şey daha önce yapacağım fessing böylece Onun sandık benim konstriktör bunu söyleyebilirim eğer öyleyse aslında iki ve puanları var echo inşa yani temelde yaptım Bir yapıcı bir polis yapısı yöntemdir Biz sihirli yöntem ve PHP ile gelen tüm yöntemleri dediğimiz Onların bu 'nedenine ikisiyle...

  • 17 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Devralma (4/13)

    Günah şimdi biz bunu doldurmak nasıl biliyor bana bir sınıf oluşturmak için biliyorum özellikleri ve yöntemleri miras bakmak için gidiyor yani öncelikle ve bu kişiyi silmek gitti sınıf ve tüm bu kurtulabilirsiniz ve ne zaman yeni sınıfta sandık kuş denilen sınıf kuşa Bir kurucu zorunda olacak ve bu alacak Bu uçabilir bir verici olacak sonucu sekiz milyar alacak Bir Ben Bir kurşun sayısını...

  • 17 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Görünürlük (5/13)

    Şimdi zaten muhtemelen gitmiyor varsa tarafından merak edilecek, böylece Bu gül ile kamu anlamına gelir ama aslında ne s3 görünürlüklerin kapsamları toplam en görünmelerini listesi izin kamu biz korumuş var ve biz özel ve daha sonra göstermek için gidin çelik her yüzden dokunun edelim Bu ve gidiş bu iki korunan değiştirmek için ve iç sınıfta bizim kağıt ve yeni yöntemde oluşturmak için gi...

  • 17 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Bağımlılık Enjeksiyon (6/13)

    Bu yüzden şimdi biz ne sınıflar bildiklerini yöntemler ve özellikler de miras olarak ne vardır biz temelde artık 00 P biliyorum ama biz henüz yontmak için nasıl bilmiyorum onun tam o yalan Potansiyel Bu derste biz bağımlılık enjeksiyon kaplama için gidiyoruz bu yüzden ve sana bu açıklamaya kolay yolu gösteri gereğidir böylece iki dosya göğüs oluşturmak için gidiyor ve ben de sınıfları olaca...

Toplam 13

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

RASTGELE YAZARLAR

  • Jordie Jorda

    27 Ocak 2008
  • thewinekone

    17 Aralık 2005
  • Influencer P

    2 Ocak 2013
  • bunnyboxx

    17 NİSAN 2008
  • ghosti66

    27 AĞUSTOS 2006
  • ICON

    19 EKİM 2011

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?