Arama Sonuçları

  • 18 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Statik (10/13)

    Biz statik bakıyor gidiyoruz söyledi ve bu aslında çok basit kavram ama dizi çok ince onu terk sebebi Ben gerçekten istemiyorum çünkü ben güvenerek ettik alışkanlık haline almak için olduğunu kodunuz için statik bu yüzden daha sonra bu konuda biraz daha anlatacağım değil, en yeni bir dosya oluşturun ve bizim endeksinde gerektirir izin şimdi üzgünüm bu kadar kamu burada dosya ve bu sayede s...

  • 18 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): (11/13) Zincirleme Yöntemi

    Bu derste biz yöntemi zincirleme bakıyor olacağız hangi çok basit bir kavramdır ve bu gerçekten yapmak için çok yoktu programlama nesne yönelimli ama gerçekten ben ilk öğrenme iken beni karıştı bu yüzden ben burada bir sınıf foo var ve bu yüzden zaten dahil düşündüm ve ben sadece bir par değilim Onu tarafından önlü somut iki yöntem halkı gerektiren ve kamu fonksiyon otobüsü ve burada bu geri...

  • 18 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Bir Hesap Kurmak (12/13)

    Ben bir hesap makinesi oluştururken baktığınızda Bu temelde nasıl şeyler burada görebileceğiniz bir örnek uygulama olarak ve iş Sanırım sınıfa geç bir ana kampı var olduğumu hangi tan zinciri bu bizim neler yapabileceğini görmek çağrı anlamına gelir add gibi yöntemleri kullanarak daha ziyade ya biz aslında yaratırken bölmek çarpın çıkarma Ben izle biz çok yeni ne yapmak istediğinizi başlatm...

  • 18 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Özdevinimli (13/13)

    Eklemek için gereken tüm sınıfları veya arabirimleri uzun bir liste var olan projenize çünkü biraz sinir bozucu olabilir los cumple temelde o olmak bir hesap makinesi yarattı gerekli 6 farklı dosyaları gerekli olan ve biz tekrar ve tekrar tekrar kullanmak istiyorum demek Kopya n olurdu ki bu son derece kötü olması sevmek yapıştırmak hangi kendisinden uygulama bu isimlerin herhangi birini değ...

  • 17 HAZİRAN 2014

    Php Nesne Yönelimli Programlama (Oop): Giriş (1/13)

    Ne şimdi kadar öğrenme oldum dediğimiz kuvvetle muhtemel prosedürel programlama Eğer olabilmek için yapılması gereken bir sonraki adım İyi geliştirici yapmak nesneleri yeniden girilen programlama öğrenmek için Ayrıca artık afyon kullanmanın iki ana yararı vardır 00 P olarak da bilinir prosedürel programlama ve modüler bir yapı sağlar kuyu bir abt Fiat uygulaması yapar ve kolay varolan kodu ...

Toplam 122

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

RASTGELE YAZARLAR

  • PamtheBlamof

    31 Aralık 2010
  • booba1234

    22 Temmuz 2006
  • EmperorTiger

    14 EYLÜL 2009
  • Chaoticmoogl

    13 ŞUBAT 2006
  • Ricardo Cerq

    28 Mayıs 2008
  • Howard Pinsk

    6 AĞUSTOS 2006

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?