Arama Sonuçları

  • 4 Aralık 2013

    Tuval Bootcamp 19 - Çarpışma Algılama Oyun Düşman Javascript Vurdu.

    Bu egzersiz size JavaScript ile kampüste çarpışma algılama öğrenebilirsiniz Birkaç diğer yararlı taktik çarpışma algılama ile birlikte aktif Bir spesifik tespit nesnelerin birbiriyle temas ve daha sonra bazı programlama Onların çarpışma etkilenen çıkan olacak, bir video oyun programlama senaryosu içine mantığı koyarak en iyi şekilde aynı anda birden fazla nesneleri tespit çarpışmalar gösterm...

  • 3 Aralık 2013

    Bootcamp 17 - Json Nesnesi Diziler Ve Döngüler Tuval

    Eğer öğrenebilirsiniz bu basit egzersiz kampüs çizme kampa geri hoşgeldiniz Jason nesneleri koymak diziler ve döngüler yeni kampüs uygulamasında çalışmak Ayrıca bazı programcılar tarafından kabul edilebilir nesneler üzerinde kovalamaca ilişkisel diziler grubuna harika bir yoldur ve kampüs bireysel varlıklar gibi birçok nesnelerin takip onlar dilediğiniz özelliğine sahip ve bir o kadar Jason ...

  • 17 Kasım 2013

    Bootcamp 16 - Klavye Kontrolü Ve Hareket Tuval

    Bu egzersiz size özel klavye kontrolleri uygulamak öğrenebilirsiniz oyunlarda kampüs uygulamalarına biz anahtarında aşağı tuşu başvuruda bulunabilir Ne anahtarları hakkında bize bilgi verir belgeyi dalgın kullanıcının klavyede basarak biz soğuk ile çift ilk önce bitiş ürünü bir göz atalım W d edilmektedir vurmak mümkün olacak s sekiz tuş uzayda etrafında bir nesneyi taşımak için biz birlik...

  • 16 Kasım 2013

    Bootcamp 15 - Animasyonlu Arka Plan Katmanlarının Tuval

    Bu egzersiz size bir arka plan katmanını animasyon öğrenebilirsiniz senin kampüste bir topu birbirinden bağımsız şeyler animasyon olacak oluyor ve bu verilen madeni işlemek için öğrenme gerekenleri bitmiş ürün Video öğretici kare hızında animasyon dalgalı görünmesini neden olabilir Bu kendi değerini sekiz kendiniz istiyorum o bir animasyon bilgisayar biz birlikte bıraktığımız kod yapısı ile...

  • 15 Kasım 2013

    Nesne Odaklı Varlıkları Javascript Nesne Yönelimli Programlama Eğitimi Bootcamp 13 - Tuval

    Bu egzersiz size kampüs varlıkları eklemek öğrenebilirsiniz nesne yönelimli bir şekilde kampüste yer her şeyi giymek Böyle kampüsünde koordinatları olarak onunla ait nesne özelliklerini değil onun dolgu rengi boyutlandırma ve daha bu bizi daha etkin tedavi sağlar bizim kampus çek ile ilgili farklı örnekleri olarak varlık ve gerçekten bir çocuk olur benim kampüs aynı anda birçok şeyi animasyo...

Toplam 25

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

RASTGELE YAZARLAR

  • theavettbrot

    9 ŞUBAT 2007
  • bethliebert

    23 EKİM 2008
  • TouchePro

    27 EYLÜL 2007
  • hidetake tak

    3 Mart 2009
  • movies95

    27 Kasım 2006
  • Android Auth

    3 NİSAN 2011

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?