Arama Sonuçları

  • 13 EYLÜL 2013

    Yapma-İn Kanal Römork - Bölüm 1 - Sahne Ayarlama

    Bu eğitimde Bu kasabada her film öncesinde film fragmanı nasıl öğrenir oluşturulan olsa aynı eşek kullanarak olmayacak ziyade sıfırdan başlayarak böylece görünüyor basit üzerinde çalışmak için izin hangi hep bu ilk filmde öğrenmeyi daha kolay hale kurmak temel sahneye bunları kullanmak ve daha sonra ayrıntılar üzerinde çalışmaya devam sonradan 3ds max sıfırlamak başlar kurmak biriminde sis...

  • 13 EYLÜL 2013

    Yapma-Of Kanal Römork - Bölüm 3 - Ripples Oluşturma

    Sahnede üzerinde çalışmaya devam etmek veya esnek adlı dosyayı açmak dalgaların son filmin bıraktığı devam etmek max damla Bu bölüm 3 film Flex kullanarak dalgalanma efekti oluşturmak Flex modify dalgalanma etkisi yaratmak için dinamik bir simülasyon kullanır niteleyici Bir söylemek daha doğru kurmak kolay bayan El dalgalanma değiştirici kullanarak dalgalanma etkilerini animasyon Ya inandırı...

  • 13 EYLÜL 2013

    Yapma-Malzemelerin Kanal Römork - Bölüm 4 - Ekleme

    Sahnede çalışmaya devam sahne esnek malzemeler köpek Max açıldı Yakalamak gerekiyorsa Flex kullanıyorsanız doc Maxime nedir yıl şansını klasörü çalışıyoruz vardır kayıt için kullanılan sistemden farklı bu film Bu muhtemelen uygun önbellek dosyası yeniden yüklemeniz gerekir anlamı deniz ile birlikte indirilen sadece su yüzeyine seçin ve tıklayın pointcast değiştirici yük düğmesini tıklatın ...

  • 3 Temmuz 2013

    Çevre - Bölüm 1 - Eşleştirme Perspektif Eşleştirme

    Bu öğretici serisinde size karşı üç d_ unsurları entegre öğrenmek arka plan resmi Serinin ilk filminde sizi bakış açısını maç öğrenmek Eğer sahnede kullandığınız üç d kameraya arkaplan resmi ancak Yakında perspektifi eşleşen kolay bir şekilde olduğunu öğrendim edeceğiz sürecinin bir parçası Bu işlem tamamlandıktan sonra bir sağlamak için size malzemelerde aydınlatma konusunda endişelenmeniz...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Katmanları Kullanma

    Şeffaf bindirmeleri gibi Lear üzerinde her türlü sahne lütfen bunları kullanmak elementler Suluboya dahil bariz aynı orada gelmiş özellikleri Eğer kötü görüntü ebeveyn kontrolü ve hareket bulanıklığı bir nesne mirasa yapabilir için oluşturulduğu tabakanın özellikleri katmanları ile çalışan ilk Tercihler iletişim kutusunda gitmek Eğer Genel sekmesinde müşterilerin tercihleri ​​hangi erişim H...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Spline - Bölüm 1 İle Modelleme

    Yerine sadece 3d hacmi ile başlayan bir modeli bazen daha kolaydır A 3d nesne she B'ye 3ds Max terminolojisinde 2d şekiller veya kamalar kullanılan basit geometrik şekiller hızlı bir şekilde ortografik birkaç çizim vardır Birçok baharat komut satırından başlayarak orada seçin vardır oluşturma yöntemi seçenekleri 3ds max sürümüne farklı temel vardır Eğer parça tipi seçeneği kullanıyorsanı...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Modelleme İle Spline - Bölüm 2

    Yerinde gemilere sizin yanınızdaki bir kez daha üçe bunları açmak için zamanı hacimleri Birçok düzenleyiciler Eğer türüne bağlıdır olanlar bu işi başarmak yardımcı Ne oluşturmak için çalışıyoruz Bir cam durumunda olduğu gibi bir eksen etrafında bir profil çözmek için gerekirse ya da şişe şekli seçin ve sonra çekti nasıl bağlı olarak değiştirici terk etmek zorunda kaldı şekil Eğer aks için b...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Yol Kısıtlaması - Bölüm 2 Kullanarak

    Eğer nesneye bir nesne akışı zaman ruh point2 ile taşınır omurganın başlangıç ​​noktasına çizgi Eğer bir araba gibi herhangi bir sorun önlemek için sahnede yolunu taşıyabilirsiniz Bir nesne o boyunca hareket yolu kısıtlı bir kez yeraltında battı sabit bir hızda yol Bu Bu durumda zamanlama kontrol etmek için ihtiyacınız bazen varsayılan ayarı size Çekirdek spektrumları var ışıkları ve bunu b...

Toplam 8

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

RASTGELE YAZARLAR

  • Fullscreen

    23 Mart 2006
  • foreignimage

    13 HAZİRAN 2006
  • Machinima

    17 Ocak 2006
  • bored before

    30 Mart 2009
  • J Medema

    11 EKİM 2006
  • njhaley

    24 NİSAN 2006

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?