Arama Sonuçları

  • Kullanarak 3Ds Max İle Motionbuilder - Bölüm 1 - Genel Bakış

    Bir masa hareketi oluşturucu güçlü bir uzmanlaşmak karakter animasyon aracı Hareket oluşturucu karakter animasyonu hakkında tüm daha fazla bir şey hiçbir modelleme foto-gerçekçi render var ya da herhangi bir Gelişmiş tekstüre araçları o kadar uzmanlaşmış çünkü bir merkezi hub olarak kullanılmak üzere içindir canlandıran mankenler başka üç uygulama yarattı Böyle bir 3ds Max veya Maya fikri bu...

  • 21 Mart 2011

    Kullanarak 3Ds Max Motionbuilder - Bölüm 3 - İki Ayaklı İskeletler İle

    Hareket oluşturucu ihracat olarak zaman süreci pipet iskeleti kullanıyordum kolay değilse Mac'ler bomba kullanarak daha kolay Bu konuda Skelton muhtemelen sizin gibi basit bir tıklama ve sürükleme ile oluşturulabilir zaten biliyorum bu yaratma anda yeniden adlandırılabilir ya benim hareket paneli erişmesini ve değişen daha sonra iki ayaklı adlandırabilirsiniz Musa ve ekranın altındaki ro...

Toplam 2

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

İLGİLİ YAZILAR

RASTGELE YAZARLAR

  • After Effect

    24 HAZİRAN 2009
  • AginoEvoluti

    27 AĞUSTOS 2011
  • ASUS North A

    12 AĞUSTOS 2008
  • Metheud

    9 EYLÜL 2006
  • stokelycalm

    28 Aralık 2010
  • Mark Brown

    9 HAZİRAN 2010

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?