Arama Sonuçları

  • 21 Mart 2011

    Kullanarak 3Ds Max Motionbuilder - Bölüm 2 - Max Kemikleri

    Eğer bir animasyon karakteri istediğiniz zaman aslında iki şey gerekir: görseller için bir ölçü nesnesi olarak ve render amaçlı ilk Eğer gözleriniz ikinci gerekliliktir algıladıkları karakterize tanımlayan şeydir püre süren bir iskelet Aslında bu kendisi inşa edilebilir örgü animasyon gerekenler ve çeşitli şekillerde modelleme ve tekstüre bilgi gerektirir bu film de söylediğim gibi bu animas...

Toplam 1

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

RASTGELE YAZARLAR

  • Ralph Philli

    5 Aralık 2006
  • pain975

    27 NİSAN 2008
  • hoorahjencar

    6 HAZİRAN 2007
  • ShoSho

    20 Ocak 2010
  • UCBerkeley

    3 Mayıs 2006
  • Erica Griffi

    8 HAZİRAN 2009

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?