Arama Sonuçları

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Yeniden Adlandır Nesneleri Aracını Kullanarak

    Rename seferde bir çok sayıda nesne emin yardımcı nesneleri Bu da jenerik isimleri ile açık var, özellikle kullanışlı olabilir Başlangıçta uygun isim unuttum Bu aynı zamanda ayna nesnelerle yararlıdır Bu ceket sağ bacak ile uygun adlandırılmış dört uzuvları oluşur sağ Bu Autodesk MotionBuilder adlandırma izler önek yazma-up bacak sağ bacak sağ ayak ve istismar hakkı tüm bacak karakteri sol...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Katmanları Kullanma

    Şeffaf bindirmeleri gibi Lear üzerinde her türlü sahne lütfen bunları kullanmak elementler Suluboya dahil bariz aynı orada gelmiş özellikleri Eğer kötü görüntü ebeveyn kontrolü ve hareket bulanıklığı bir nesne mirasa yapabilir için oluşturulduğu tabakanın özellikleri katmanları ile çalışan ilk Tercihler iletişim kutusunda gitmek Eğer Genel sekmesinde müşterilerin tercihleri ​​hangi erişim H...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Hizala Aracını Kullanarak

    Çizgi aracı iki pozisyon dönüşünü ve ölçek maç sağlar Belirtilen kriterler büyük parça Sadece Sri nesne gibi nesnelere yalan gerektiğinde ilk önce bakmak Size hattı kullanarak erkeklerin varsayılan 3ds max hedef nesne üzerinde tıklayın Her üç yönde büyük iki arazi için çalışır XY ve Z. referans olarak kendi eksen noktasını kullanarak Bu durumda dönme noktaları yapı blokları olmak için ne var...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Snap Araçlarını Kullanma

    Dönüşümler ile çalışırken çırpıda araçları size daha fazla doğruluk verir onların hareket aracıyla en etkin Onlar döndürün ile kullanılabilir ve aynı zamanda varsayılan ölçek olmasına rağmen vardır Hareket çırpıda modu arasında geçiş yapmak için anahtar döndürme açısı tutacından s beş derecelik artışlarla döndürmek sağlar nesneleri Varsayılan kısayol tuşu açı çırpıda geçiş yapmak için Ölçek ...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Proje Klasörü Oluşturma/ayarı

    Bir proje üzerinde ilk şey çalışmaya başladığınızda bunu proje klasörünü yapmak Bu şekilde düzenlenir projeye atfedilen tüm dosyaları sorunları Eğer kendi başına ilk kez proje klasör varsayılan için 3ds max açtığınızda Klasör etiketli 3ds Max veya 3ds Max Design Farklı yerlerde proje klasörüne klasör özgü olduğunu söyledi başladığı dizin yapısı Belirli bir proje için gerekli çalışır kendi kl...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Göreli Yollar İle Çalışma

    Eğer proje klasörünü ayarladığınızda göreli yollar önemli bir kavram olduğunu kabul Bir proje içeriğini yönetmek Proje klasörünü derken genellikle tüm fonların ilgili garanti Onların cebinde klasörlerinde yerimizi proje max yangınlar eczane NASA'nın görüntüleri için sahneleri bitmapler bulunur Eğer bir de parçalı kullanmaya başladığınızda bir gerçek sesler bazen görülen proje evet trakt...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Özel Kullanıcı Arabirimi Şalter Kullanarak

    Tüm şalter hızla yanlış bir program değiştirmenizi sağlar eğer özel bir sakıncası ABD için bize tutar çalışmak size özelleştirilmiş bir menüden diyaloğu erişin yapıyoruz sözleşmeler bir program iki seçenek grubu için başlangıç ​​ayarlarına düşmesi Örneğin tasarlanmış olmalıdır tasarım görselleştirme sanatçısı oldu sıfırlamak içindir onun Malzeme tanımları varsayılan tasarım malzeme türü koyu...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Boole İşlemleri Kullanarak

    3d nesnelerin matematiksel türevlerini oluşturmak için Boone işlemlerini kullanın Elde edilen nesne çıkartarak ekleyerek veya kesişen oluşturulur Birden fazla nesne genellikle William işlemleri küçük organik nesneler kullanmayın doğaları gereği balonlar mimari, mekanik daha yararlıdır tasarımlar Bu örnek kullanımda size operasyonlar içine 3d geometri araya bilecek şömine mantel Mevcut geom...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Spline - Bölüm 1 İle Modelleme

    Yerine sadece 3d hacmi ile başlayan bir modeli bazen daha kolaydır A 3d nesne she B'ye 3ds Max terminolojisinde 2d şekiller veya kamalar kullanılan basit geometrik şekiller hızlı bir şekilde ortografik birkaç çizim vardır Birçok baharat komut satırından başlayarak orada seçin vardır oluşturma yöntemi seçenekleri 3ds max sürümüne farklı temel vardır Eğer parça tipi seçeneği kullanıyorsanı...

  • 13 AĞUSTOS 2010

    Modelleme İle Spline - Bölüm 2

    Yerinde gemilere sizin yanınızdaki bir kez daha üçe bunları açmak için zamanı hacimleri Birçok düzenleyiciler Eğer türüne bağlıdır olanlar bu işi başarmak yardımcı Ne oluşturmak için çalışıyoruz Bir cam durumunda olduğu gibi bir eksen etrafında bir profil çözmek için gerekirse ya da şişe şekli seçin ve sonra çekti nasıl bağlı olarak değiştirici terk etmek zorunda kaldı şekil Eğer aks için b...

Toplam 12

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

İLGİLİ YAZILAR

RASTGELE YAZARLAR

  • Tome Rodrigo

    9 Temmuz 2006
  • 3biblecom

    23 NİSAN 2011
  • Xbox

    1 Kasım 2005
  • videoisunrel

    5 Mart 2009
  • Joshua Kywn

    17 Mayıs 2010
  • David Wills

    31 Aralık 2007

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?