Arama Sonuçları

  • 21 Mart 2011

    Kullanarak 3Ds Max Motionbuilder - Bölüm 2 - Max Kemikleri

    Eğer bir animasyon karakteri istediğiniz zaman aslında iki şey gerekir: görseller için bir ölçü nesnesi olarak ve render amaçlı ilk Eğer gözleriniz ikinci gerekliliktir algıladıkları karakterize tanımlayan şeydir püre süren bir iskelet Aslında bu kendisi inşa edilebilir örgü animasyon gerekenler ve çeşitli şekillerde modelleme ve tekstüre bilgi gerektirir bu film de söylediğim gibi bu animas...

Toplam 1

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

RASTGELE YAZARLAR

  • Deany Boii

    27 Kasım 2007
  • David Guetta

    11 Aralık 2009
  • Kanál použ

    12 EKİM 2011
  • PoreoticsHD

    22 NİSAN 2010
  • FPSRussia

    19 NİSAN 2010
  • bigky226

    11 HAZİRAN 2006

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?