Arama Sonuçları

  • 26 EKİM 2012

    Karakter - Bölüm 2 - Ayak Hiyerarşik Bağlantılar Arma

    Yerinde yardımcıları ve IK hedefleriyle Eğer ben aralarında yedi ISH hiyerarşik bağlantılar oldu edebilirsiniz Katie gibi top seçerek başlayın ve o sekiz gol gibi ve o itiraz edeceğiz onları bağlantı merkezi küçük bu şekilde meydana helper sonunda onu yazarken olsun helper o Adından da anlaşılacağı gibi o dört etkisi peal Sonraki Bir hedefe gibi araç ipucu seçin ve daha büyük merkeze bağla...

  • 26 EKİM 2012

    Bölüm 3 - Ayak Özel Öznitelikler Karakter - Arma

    Yerinde Iraklı asker ve yardımcıları ile Şimdi özel eklemek için hazırız manipülasyon basitleştirmek niteliklerini Ayağın Son film animasyonu üzerinde basitleştirmek için bir ayak denetleyicisi eklendi Bir bütün olarak, bacak Ayak denetleyici bir animatör seçmek için kolay bir sahne nesnesidir Bu özel öznitelikleri için yer tutucu olarak kullanacağız neden Eğer arazi genel animasyon kontrol...

  • 26 EKİM 2012

    Karakter - Bölüm 4 - Ayak Reaksiyonlar Arma

    Özel nitelikleri yerinde artık Onlar şu anda sahnede üzerinde hiçbir etkisi yoktur nerede reaksiyonu kullanmak biliyorum müdür nokta yardımcıları değerlerine karşılık döndürmek ayak olması onların İlgili özel nitelikleri animasyon reaksiyon yöneticisini seçmek Başlamadan önce bu iletişim kutusunu açmak için Burada reaksiyon Yöneticisi iletişim konusunda dikkatli bir kelime Eğer 3ds bir sür...

  • 26 EKİM 2012

    Karakter - Bölüm 5 - Diz Döner Arma

    Neredeyse sol ile bitti gibi Bugüne kadar taşımak ve ayak denetleyicisi döndürebilirsiniz Birincil duygular çeşitli ve bunları özel bulmak için ekledik ikincil çeşitli kontrol niteliklerini dönmeler Ancak çoğunlukla görünür bazı durumlarda size topuk ya da ayak kullandığınızda katlanmış veya diz o yanıt vermiyor tam kontrol şekli döndürmek bile hareket çeşitli rotasyonlar ve animatörler y...

  • 26 EKİM 2012

    Karakter - Bölüm 6 - Omurga Denetimleri Arma

    Bu filmde Eğer kontrol nesneleri omurga işlemek için gibi davranmaya merkez şekiller inşa Ben cevap birçok yolu vardır İstediğin kadar olağan karmaşık bağlı bazı okuyucular IQ kullanmak olmak çözümler Diğerleri burada Nike çözücüleri tarafından kullanılması Aslında basit ama etkili FK kullanarak olacak oryantasyon kısıtlamaları çoğunlukla dayanıyor yaklaşım karakterler arasında merkezli bi...

  • 26 EKİM 2012

    Sınırlama Vs Karakter - Bölüm 7 - Bağlama Arma

    Hatırlayacağınız eğer Son filmde sen kıvılcım olur denetleyicileri bir dizi yarattı Hafızanızı tazelemek için talimatlar kıçını dondurmak için bu araştırma Çeşitli şekiller üzerinde dönüşümleri ve daha sonra ana vurmak için bu ince kontrolörleri bağlamak istendi kontrolör Bu potansiyel olarak önemli bir sorunu göstermek için bilerek yapıldığını size donma ilk dönüşümleri ise ve sonra size ...

  • 26 EKİM 2012

    Karakter - Bölüm 8 - Omurga Arma Arma

    Gemi kontrolörleri ile lütfen şimdi bu hale üç kemikleri içeren omurga okumaya hazırız Gerçek omurga ama aynı zamanda pelvis boyun ve baş kemikleri size pelvis kemik ile başlar animasyon menü kısıtlamaları tercih dan go ahead ve seçili oryantasyon kısıtlama lastik bant görünür Kalça denetleyici nesnesini tıklatın bir sen koyu mavi yakalı kurmak ve doğru olacaktır içine yapılan Her iki nesn...

  • 26 EKİM 2012

    -Bölüm 9 - Karakter Arma Silah Fk Arma

    Omurga güzel çalışma ile onlar gerekir çünkü silah oldukça karmaşık silah okumak için zamanı şimdi Her iki itimat FK ve en esnekliğe sahip EP sevinç geldi Ben eski geldim içinde taşımak ve çevresinde el döndürün ve tüm kol tepki Bu hareket SK kalıp içinde genellikle sadece kol lambaların rotasyonlar güveniyor dahası karıştırma ile düşünmek gerekir iki mod ilk şeylerden arasındaki ilk bura...

  • 26 EKİM 2012

    -Bölüm 10 - Karakter Arma Silah Ik Arma

    Çözüldü SQ zinciri IQ zincir zor olabilir bu noktada IQ zinciri üzerinde çalışmak biliyorum geçici görünüm 20 ücretsiz moduna döndü basın f3 bakın yakınlaştırmak ve IK omuz kemiği çift tıklatın Bir tren gibi bütün bu noktada elbette seçilen alır sadece ona bir Ikea zinciri denilen ancak henüz bir IQ çözücü yok Eğer sağ tıklama Jackie Chan ile değiştirmek üzere seçilmiş konum ve izole o yokt...

  • 26 EKİM 2012

    Arma Karakter - Bölüm 11 - Silah Köprücük Arma

    Trenler FK yapabilirsiniz I kol planı önce Hala Kolsuz gibi klasik bir kontrol gerekir Inaki veya eskimos hala klasik rotasyon ile telafi etmek gerek doğal hareket Daha önce yaptığımız gibi üç halkalı denetleyicisi oluşturmak sola klavikula kontrolünü zombi isim Sol klavikuladan kör ziyaret tercih Burada pozisyon ve yönde bir durum var Eğer klavikula ile uyumlu denetleyici tutmak istiyorsa...

Toplam 30

sonuç bulundu

SPONSOR VİDEO

İLGİLİ YAZILAR

RASTGELE YAZARLAR

  • Disney Pets

    29 ŞUBAT 2012
  • pjtoohot

    15 NİSAN 2008
  • RiceBunny

    16 ŞUBAT 2006
  • UlyssesForev

    28 ŞUBAT 2012
  • YouChewBu

    26 Ocak 2009
  • isupporttheg

    6 Aralık 2009

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?